25 Şubat 2017 Cumartesi

Mor Bir Paspas


Uzun bir aradan sonra merhabalar herkese:)
Mor rengi hep sevmişimdir. Biraz araştırdım mor renk için "Asaletin rengidir. lüks hayat, zenginlik ve zarafeti simgeler. Aynı zamanda romantizmin, duygusallığın ve tutkunun rengidir." yazıyordu bir yerde. Valla asalet ile zerafeti bilmem ama lüks hayat ve zenginlik hariç diğerleri aynen doğru bende:))   





İyi bir haftasonu olması dileğiyle, 
sevgiyle kalın:)))

7 Kasım 2016 Pazartesi

Kalbimizdeki tatlı güzellikler...



Günaydıııın... günaydın herkese... 


"Evlenme davaya benzer, mutlaka memnun olmayan bir taraf vardır." demiş Honore De Balzak
Ne kadar doğru değil mi?
Ne evliler ne de evlenmemiş olanlar anlayabilmiş onu...
Hakkında sayısız kitap yazılmış, film yapılmış, kafa yorulmuş ama iki tarafı da memnun edecek bir sonuca varılamamış maalesef....


Ben de beylik laflar edip ahkam kesecek değilim elbet... 
Sadece paylaşmak istedim o kadar...





Sorun da çözümü de kalbimizde gizli galiba... 
Kalbinizden sevgi ve muhabbet, yuvanızdan huzur ve güzellik eksik olmasın...
Çoook güzel ve tatlı bir hafta olsun:)))





24 Ekim 2016 Pazartesi

Sonbaharın Güzellikleri...


amigurumi meşe palamudu

amigurumi oak

amigurumi oak

Merhaba sevgili blogseverler, herkese mutlu huzurlu bir hafta diliyorum. 
Sonbaharın şu son günlerinde sizlerle biraz güzellikler paylaşmak istedim... 

sapanca gölü

'Sen hiç mutluluğun resmini çizebilir misin?' demiş ya şair  mutluluğun resmi değil ama bu fotoğraflar huzurun fotoğrafları olabilir bence... 

sapanca gölü

sapanca gölü

sapanca gölü

sapanca gölü

Hafta sonu yine Sapancadaydım bu sefer yalnız değildim eşimle beraber gittik.
Çooook uzun yürüyüşler yaptık gölün etrafında... huzur dolu iki gün geçirdik, dinlendik...


şenler butik otel

ve çok güzel ağırlandık... Filiz Hanıma konukseverliği ve muhteşem kahvaltısı için teşekkürler

şenler butik otel

Herkese çoook güzel, huzur dolu bir hafta diliyorum:)))
Sevgiler...

7 Ekim 2016 Cuma

Memory Teddy Bear


oyuncak ayı

Günaydııııın.... Haftanın son gününe geldik çok şükür, herkese çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Bu hafta sonunu kendinize ayırın gezin, arkadaşlarınızla buluşun sohbet edin veya uzun zamandır yapmak isteyip yapamadığınız ne varsa onu yapın ve güzel anılar, hatıralar biriktirin...

oyuncak ayı

oyuncak ayı

Güzel hatıralar demişken;

Yabancılar buna Memory Teddy Bear diyorlar yani Hatıra oyuncak ayı. 
Kullanılmış hatırası olan bir giysiden ya da eşyadan böyle oyuncak ayı yapıyorlar böylece hem o eşyayı değerlendirmiş oluyorlar hem de artık kullanılmayan ama atmaya kıyamadıkları o eşyayı başka bir biçimde kullanmaya devam ediyorlar...

Nasıl iyi fikir değil mi?...

Ben de ne zamandır böyle bir teddy bear yapmak istiyordum veeee... nihayet bitirdim...

oyuncak ayı

Ha bu arada ben bu ayıyı diktiğim bir masa örtüsünden artan kumaştan diktim pek bir hatırası yok aslında, hatıralar bundan sonra oluşacak:)

Herkese mutlu, sağlıklı, çoooook güzel günler diliyorum:))))





15 Ağustos 2016 Pazartesi

Defneee... Pabucu Yarımmm...

- Az önce Leylak aradı beni... "dışarı çıkalım biraz gezelim, belki biraz da alışveriş yaparız" dedi 
ama ben "gelemem" dedim...

amigurumi bebek

Çünkü bugün temizlik günü, odamı toplamam lazım...
Her yer karmakarışık olmuş... Annem kızıyor sonra...

Önce kitaplar... bütün kitaplarım dağılmış onları düzeltiyorum şimdi... tabi önce rafların tozunu aldım, hah şunu da şuraya koyduk mu tamamdır.... 

amigurumi bebek

-işte düzenledim ama çok yoruldum biraz dinleneyim bari...  ayyy daha bir sürü işim var...

amigurumi bebek

-ayaklarıma kara sular indi...


amigurumi bebek

-Kıyafetlerimi toplamam lazım, sonra da masamı düzenleyeceğim...
Hadi devam... 

amigurumi bebek

-Her şey birbirine karışmış, şimdi şu masanın tozunu alayım, 
aaaa... geçenlerde arayıp bulamadığım kalemim de buradaymış yaşasın... 

amigurumi bebek

- Şöyle bir bakalım unuttuğumuz bir şey kaldı mı acaba...?

amigurumi bebek

-hıııımm... gardrobu, düzenledim, kitaplar tamam, çalışma masası toplandı başka... başka...

amigurumi bebek

amigurumi bebek

-Galiba tamam  şimdi biraz dinleneyim çok yoruldum çok...

amigurumi bebek

-Bir ödülü hak ettim dimi... aferin bana... 
gidip kendime bi dondurma alayım mutfaktan yuppiiiii... 

Not: Defne bebeği veya örgü şablonunu edinmek isteyenler bana mail atabilirler

gelincikzamanlari@gmail.com 


Herkese sağlıklı ve mutlu bir hafta diliyorum:)) 


12 Ağustos 2016 Cuma

Hediyelerim Geldi...




Herkese günaaaydınn...
Bir önceki postumda paylaştığım sevgili soslu bademin çekilişi bana çıkmıştı, aylar önce hediyelerim geldi ama işlerimin yoğunluğu nedeniyle paylaşamamıştım işte biraz geç olmakla beraber hediyelerim... Bunlar ve fotoğrafta yer almayan bir sürü özel ve güzel hediye daha vardı...

Çok mutlu oldum sevgili soslu bademe çooook teşekkür ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum..





26 Nisan 2016 Salı

Soslu Bademin Çekilişi var



Çok sevgili dostum ve arkadaşım Soslu Badem ikinci yaşına girmesi sebebiyle "soslu badem iki yaşına giriyor çekilişi"  yapıyor.

İki asil şartı var biri onu GFC’ den onu takip etmeniz, diğeri de bu duyuruyu herhangi bir sosyal medya hesabından paylaşmanız. detayları buradan öğrenebilirsiniz.

Soslu Bademin ikinci yaşını kutluyor herkese bol şans diliyorum...