25 Haziran 2014 Çarşamba

Şaşkın Tavşanlar Mini ile Tobi

Mini ile Tobi iki kardeş tavşan, daha küçükler henüz okula gitmiyorlar.
Bir gün anneleri evde yokken biraz dolaşmak için sokağa çıkarlar. 


 Parka gitmeye karar verirler. Çiçekler, böcekler, kuşlar derken









Gezmekten ve oyun oynamaktan yorulup bir yere otururlar 
ve evden ne kadar uzaklaştıklarını fark ederler.


 -Sence nerdeyiz Tobi?
-Bilmem sanırım kaybolduk


-Kaybolduk mu? gerçekten mi?
-............
-Aaa şuna bak 
-Nedir o? 
- Bir kule


 -Kule mi? ne kulesi
-Ne kulesi olacak Atakule televizyonda görmüştüm.


-Ne kadar büyük görünüyor. İçinde ne var acaba Tobi 
- Bilmiyorum Mini gerçekten çok büyük görünüyor.


-Hadi gidip içine bakalım Mini
- Olmaz Tobi ben korkuyorum ya içinde canavarlar varsa.
Hem akşam olmak üzere eve nasıl döneceğiz onu düşünmeliyiz
- Galiba haklısın Mini bak şimdi ben de korkmaya başladım. 


Devam edecek........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder