24 Ağustos 2014 Pazar

İsyankar Fareler

Bahçemizde bir odunluk var, dün önünden geçerken bazı sesler duydum, 
merak ettim küçük camından içeriyi görmeye çalıştım karanlık olduğu için hemen göremedim sonra dikkatli bakınca odunların arasında kahverengi bir farenin bağırarak garip hareketler yaptığını gördüm.

örgü fare

Sonra bir fare topluluğu ona cevap mahiyetinde hep bir ağızdan bağırıyordu,
gözlerime inanamadım.

amigurumi mauses

İzlemeye devam ettim, şimdi de kürsüye! mavi bir fare çıktı.

örgü fare

 O da çoşkun bir konuşma yaptı.
Topluluk aynı şekilde tezahurat yaptı.
sonra ikisi birden uzun uzun konuştu...

tığ işi fareler

Topluluk da coştukça coştu...

crochet amigurumi

Sonra dağıldılar, her biri odunların arasında kayboldu.
öylece kalakaldım. şaşkınlıktan neredeyse küçük dilimi yutuyordum
Tabi ki ne dediklerini anlamadım ama 
bir şeyler yapmak için karar aldıklarını tahmin ettim.

O nedenle bugün sabahtan beri etrafı gözlüyordum ses seda çıkmadı.
Birden daha önce bodrumdaki kiler penceresinden girdiklerini hatırladım.
Etrafı kolaçan etmek için aşağıya indiğimde 
resmen bir istila ile karşı karşıya olduğumuzu anladım.  

sık iğne amigurumi

amiguruim

Fareler


sevimli fare

örgü fare

Bütün fareler topluca eve giriyorlardı.
Eve girdiler ve dört bir yana öyle hızlı dağıldılar ki onları görmekte zorlandım.
Birkaç saniye içinde hepsi gözden kayboldu.
Şimdi sadece odunlukta ya da kilerde değil evin her yerindeler.

Bu kadar çok sevimli fare ile nasıl baş edeceğiz bilmiyorum!!!!!











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder