31 Ağustos 2014 Pazar

Sümüklü Böcek Gezegeni (Bölüm 3)


Epeydir yürüyordum, epeydir diyorum çünkü burada zaman kavramı olmadığı için "sabahtan beri", "saatlerdir" ve ya "3 saattir" gibi şeyler söyleyemiyorum. neyse ya yürüyordum işte...

nihayet iki baykuşa rastladım bunlar diğerlerine benzemiyorlardı.
pembe tonlarında kız baykuşlardı ve bunların öyle korkmuş, tedirgin bir halleri de yoktu.
Gayet hallerinden memnun görünüyorlardı 


Daha da ilginç olan şuydu ki, 
sümüklü böcekleri ilk defa dallarında değil yerde görüyordum.
Demek ki onlarda hareket ediyordu, hatta baykuşlarla konuşuyorlardı.
Garip, ne konuşuyor olabilirlerdi ki... 
sonuçta baykuşlar ve sümüklü böcekler:)))
ne konuşabilirler modadan, magazinden konuşup dedikodu mu yapıyorlardı acaba...

düşünsenize 
"Ay falanca sanatçının giydiği kıyafeti gördün mü? ne rüküş"
"Aaa o da birşey mi? filanca manken kiminleymiş biliyor musun?
gibi bir muhabbet...

bu düşünce bana birden öyle komik geldi ki gülmeye başladım. 

Biraz da sinirden ve gerginlikten olacak katıla katıla gülüyordum.
gülmekten yerlere yattım adeta:))

gülme krizim bir türlü son bulmuyordu, kendime inanamıyordum.
bir içinde bulunduğum durumu birde baykuşların sümüklü böceklerle "modadan" "magazinden" konuştuklarını ve dedikodu yaptıklarını düşündükçe gülmem daha da şiddetleniyordu.



Hayatım boyunca hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum 
ve bir daha da böyle gülebileceğimi sanmıyorum. 
(Ne yalan söyleyim bu gülme bana iyi gelmişti bütün sinirim gitmiş rahatlamıştım)

Nihayet gülmekten bitap düşüp biraz kendime gelince bu iki baykuşun
dedikoduyu! bırakıp bana baktıklarını ve seslendiklerini gördüm.

-Hey kimsin sen...
..................
şok... şok... şok...
ağlasam mı?
gülsem mi?
bilemedim şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder