24 Eylül 2014 Çarşamba

Amelya ile Tina'ya hikaye bulma etkinliği

Sevgili bloggerler,
sevgili dostlar,
sayın el işi sevenler,
sayın bloğuma ilk defa uğrayan Tanrı misafirleri,
sayın herkes;

Malumunuz amigurumi örmeyi ve onlara hikaye yazmayı seviyorum.

Bunları sizlerle paylaşmayı ise daha çok seviyorum...

İki amigurumi kızımız Amelya ile Tina yakın zamanda örüldü ve hayata katıldı.
Hatta gezmeye bile gidip geldiler...
Ancak onlara bir hikaye seçemedim,
kafamda bir sürü hikaye olmasına rağmen bir türlü karar veremedim.

Ben de hazır bloglar arasında o etkinlik senin bu etkinlik benim gezerken,
bir hikaye bulma etkinliği düzenleyeyim dedim...
Sevaptır ayol yavrucaklar hikayesiz mi kalsın şimdi, o kadar blogger ablaları varken:))
Hiç bir şartım yok, hatta sizin bir şartınız varsa ben yerine getireyim...

amigurumi kızlar

amigurumi kızlar

amigurumi kızlar

 amigurumi kızlar

amigurumi kızlar

Şimdiden yarışmacılara... pardon katılımcılara teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder