14 Eylül 2014 Pazar

Tote Bag

Tote Bag nam-ı diğer alışveriş çantası.  
Herkese iyi ve mutlu bir pazar diliyorum.

Bugün alışverişe çıkacak olanlara diyeceklerim var.
Diğer bloglar özellikle kozmetik ve alışveriş blogları hep çarşı pazarda neler var, 
kaç liraya var 
hangi renkler var,
 nerede var 
gibi sorulara cevap veriyorlar
şimdi sizlere onların cevap veremeyeceği bir soru soruyorum
sıkı durun!

Tüm bu aldıklarınızı nereye koyacaksınız a dostlar!!!

hiç düşünmediniz değil mi?
Oysaki ben sizin yerinize düşündüm
cevap veriyorum

işte bu alışveriş çantasına:))


(Benim gibi bir hobiciğin alışveriş çantasında tabi ki ipler var 
siz diğer aldıklarınızı koyabilirsiniz)


Bu çantayı örmek için esnek olmayan sağlam bir ip 
ve ona uygun tığdan başka hiç bir şeye ihtiyacınız yok

1. sıra:Önce ipi parmağımıza dolayıp (sihirli halka) yapıyoruz ve 6 sık iğne (si)
2. sıra: her sık iğneye iki sık iğne yapıyoruz (12 si (bu sayı sıra sonundaki toplam sık iğne sayısıdır))



 3. sıra: 1 si bir artır (18 si)
4. sıra 2 si bir artır (24 si)

sıra başına farklı bir iple işaret koyuyoruz ki sıramızı ve sayımızı şaşırmayalım


5. sıra 3 si bir artır (30)
bu şekilde sistematik bir şekilde artırarak çantanın tabanını örüyoruz (benimki 15 sıra)
sonra 2. kısma geçiyoruz 6 zincir çekip 3 si atlayıp batıyoruz aşağıdaki gibi örmeye devam ediyoruz. 


Artırmak için 6 zincir ve batma olayını tekrarlayalım. Belli bir noktaya kadar yani çantanın en geniş kısmını nereya kadar istiyorsak oraya kadar belli yerlerde artırabiliriz. bu tamamen size kalmış.
Ağız kısmında birkaç sıra sık iğne yapılır. Saplar ise yine sık iğneden istediğiniz uzunlukta yapabilirsiniz.






İşte çantamız hazır, şimdi alışverişe çıkabilirsiniz, 
hazır çıkmışken bana da birkaç ip alırsanız iyi olur malum kış geliyor bir battaniye örmeyi düşünüyorum da...  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder