19 Ekim 2014 Pazar

Aşı Boyalı, Güllü Tabure

Merhabalar, birkaç yıl önce Bauhaus'tan tahta kestirip bir tabure yapmıştım.
Öyle ahşap boyama, decoupege gibi becerilerim olmadığı için 
sadece aşı boya ile boyamıştım ve öyle kullanıyorduk.

Daha sonra bu tabureyi koridordaki dolabın aynasının önünde 
kullanmaya karar verdik ama o haliyle çok basit durdu 
ben de üzerine bir örtü yapmaya karar verdim...



Önce biraz kalın yün iple taburenin üzerine göre sık iğne örgü ördüm. 
Aynı rengin iki ayrı tonu ile 4'er sıra ördüğüm için örgü hafif çizgili oldu.
Sonra da internette görüp çok beğendiğim gül desenini çarpı işi olarak işledim. 






Tabure güllü elbisesini giyince eski halinden daha güzel oldu...


İlerleyen günlerde fırsat bulursam taburenin önüne bir de paspas örmeyi planlıyorum.

Yarın pazartesi, herkese gül gibi bir hafta diliyorum:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder