17 Ekim 2014 Cuma

Bir Mim Gelir Bizlere...

Sevgili hanesus tarafından mimlenmişim...
Kendisine çoook teşekkür ediyorum.
Bu benim ilk mimim olacak o nedenle çok heyecanlıyım:)

Şimdi sorulara geçelim.

1. Bu aralar hayatında neler oluyor, nasıl etkiliyor seni bu olaylar.

Çok fazla şey oluyor ama farklı şeyler değil genelde aynı şeyler; 
İş, ev, evdekiler, blog, elişiler, kafada yeni projeler...
Tabi ki bu kadar fazla şeye bölününce insan biraz dağılabiliyor ve çok yoruluyor.
Ama olsun ben hepsini de seviyorum

2. Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?

Hayatım benim için hayati önem arz ediyor:)

3. Kendini bir kenara çekip, hiç düşündüğün oldu mu?

Bu soru bana  ..... düşünmediğin oldu mu? olarak sorulmalıydı belki...
hatta biraz fazla düşünüyorum bu da bende biraz evham yapıyor haliyle...

4. Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?

Vardı, sigara... 
çok şükür 5 yıl oldu bıraktım. 
Nasıl mutluyum anlatamam herkese tavsiye ederim...

5. Bu hafta içinde neler yaşadın?

Bir sürü şey yaşadım, yine yoğun bir hafta oldu.
En güzeli yarım gün kendime ayırıp ipçi ve kumaşçı gezdim...
En güzeli buydu:)

6. Hayat...

Kutsal emanet, en kıymetli hediye, varlık....
Çok klasik olacak ama her şeye rağmen güzel...

7. Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını düşünüyor musun?

İstese de istemese de insan sürekli bir değişikliğe uğruyor zaten.

8. Hayattan beklentilerin neler?

Pek tabi ki en başta sağlık... 
ondan sonrası nasip kısmet:)
Bence insanın hayalleri beklentileri olmadan yaşaması 
çok yavan bir yaşantı olurdu herhalde...
Ziyadesiyle hayalim ve beklentim var, bloğumla ilgili, kafamdaki elişi projeleriyle ilgili, bahçemle ilgili ve daha neler neler... ama hepsi gerçekleşecek diye bir şey yok,
bazı şeylerin hayali bile güzel (biraz  Pollyannayım galiba olsun ben böyle mutluyum) 

İşte böyle sevgili dostlar...
Şimdi ben de istop diyorum ve topu sevgili 
İki çocukla hayat bloğunun sahibesi sevgili Gülşah Önen'e ve 
Söz sanatı bloğunun sahibesi sevgili Fidan Güler'e atıyorum, onları mimliyorum...

Hayat herkese güzellikler getirsin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder