25 Ekim 2014 Cumartesi

Dart Ödüllerim

Merhabalar sevgili dostlar,umarım herkesler iyidir ve her şey yolundadır.
Bildiğiniz üzere blog dünyasında  bir dart ödülü fırtınası olanca hızıyla devam ediyor.
Bende bundan nasibimi aldım. 
bir değil, iki değil, üç değil tam dört tane blogger arkadaşım tarafından bu ödüle layık görüldüm.


Sevgili;


tarafından ödüllendirildim hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Şimdi bu ödülün bir raconu varmış efendim, öyle ödülü alıp bir kenara çekilmek olmuyormuş.
1.ödül resmini yayınlamak 
2. ödülü verenin linkini yayınlamak
3. 15 bloğa bu ödülü dağıtmak

Ödülü kimlere vereceğime bir türlü karar veremedim bazı arkadaşlarımın linklerine ulaşamadım, bazıları çoktan ödülünü  almışlardı istedimki öncelikle almayan arkadaşlarıma vereyim.
En sonunda beni ilk takibe alan arkadaşımdan başlayarak bir liste oluşturdum

işte listem:

biraz fazla oldu galiba olsun fazla ödül göz çıkarmaz. 
Herkese hayırlı olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder