22 Ekim 2014 Çarşamba

Sürpriz Doğumgünü Partisi

Birlikte çalıştığımız bir grup arkadaşımla belli dönemlerde buluşup yemek yiyoruz sohbet ediyoruz.
Arkadaşlardan bazıları emekli oldu, bazıları farklı birimlere geçti ama dostluğumuz devam ediyor...
Bugün de yine öğlen yemek üzere toplandık



Organizasyonu sağ olsunlar sevgili arkadaşlarım Sultan ve Nurdan yapmışlar.


Arkadaşım, dostum Sultan...


Ve her daim neşeli arkadaşımız Nurdan.
Nurdan çok yönlü bir bir arkadaşımız onun da bir sayfası var ziyaret edebilirsiniz.


Arkadaşlarla yemeklerimizi yedik, sohbet muhabbet, 
eee... tabi koca bir yaz geçti görüşemedik, 
sonra taa taa taa. taaaaaaa....
Güzel bir pasta geldi 

 Görüşemediğimiz süre içinde doğum günü geçen arkadaşlara (biri ben oluyorum, biri en genç arkadaşımız Fatih)
Doğum günü pastası almışlar...


Nasıl sevindim anlatamam, çok duygulandım.
Başta organizasyonu yapan Nurdan ve Sultan olmak üzere Pınar Hanıma, Serap Hanıma, Ayşe Hanıma, Başak Hanıma, Sinan Beye çoook teşekkür ediyorum...
Fatih'e de nice mutlu yıllar diliyorum...

İyi ki varsınız :)

(Ha bu arada kaç yaşıma girdiğimi merak edenler için 39. yaşta 40. yaşıma girmek üzere 7 yıldır sıra beklediğimi ifade edeyim...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder