11 Aralık 2014 Perşembe

Özgürlük Panosu

Amigurumi çalışmaları yanında arada bir farklı şeyler denemeyi seviyorum.
Geçenlerde süsleme yapmak için ördüğüm çiçekleri birden pano yapmaya karar verdim
ve ortaya böyle bir pano ortaya çıktı, sanki fena olmadı...

Her şeyin bize dayatıldığı bir dünyada yaşıyoruz, televizyon, medya, sosyal medya!,
çevre, toplum, reklamlar... vs. vs.
Hal böyle olunca hayatımızdaki pek çok kararı bizim yerimize 
başkaları ve ya hayat şartları veriyor.

Bazen örgüyü ve el işlerini neden bu kadar sevdiğimi düşünürüm, galiba bu kadar dayatma ve zorunluluk arasında bana bir özgürlük alanı sağlıyor. 
Yapmak istediğim şeye, o şeyin rengine, modeline, şekline kısaca her şeyine kendim karar veriyorum, hiçbir zorunluluğum olmadan, acaba başkaları ne der?, beğenirler mi?, çocuksu mu bulurlar? endişesi olmadan sadece kendim için yapıyorum.  

Tabi ki siz sevgili blogger arkadaşlarımın ve sevgili dostlarımın fikirleri benim için çok değerli o başka:) 
















Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder