24 Ocak 2015 Cumartesi

2015 Yılının İlk Mimi






Sevgili blogger arkadaşım soslubadem beni mimlemiş ben de 2015 yılının ilk mimi ile karşınızdayım. (Biraz 2014 yılı faaliyet raporu gibi oldu...)

1- 2014 Yılını nasıl tarif edersin?
Sakin ve dingin bir yıl oldu benim için

2- Uzun zamandır yapmadığın ve tekrar başladığın neydi?
Blog ve web tasarım çalışmalarıma başlamak

3. Hayatında ilk kez yaptığın şey neydi?
İlk kez yaptığım bir şey galiba yok

4- Kilo aldın mı/verdin mi?
Biraz aldım tabi ki de:)

5- Saçlarını uzattın mı/kısalttın mı?
Uzattım.

6- Kozmetik ve bakım için daha çok mu yoksa daha az mı para harcadın?
Kozmetik ve bakım için genelde fazla para harcamam (çünkü bütün paramı iplere harcıyorum)

7- En fazla gelen cep telefonu faturan?
Fazla değil sabit bir ücret

8. Yaptığın tatil
Bu yıl fazla tatil yapamadım, bizim ailede tatil organize etmek biraz zor:)

9- Telefonla en çok görüştüğün kişi?
Çocuklar...

10- En güzel anılarından bir tanesi?
Kızımın mezuniyet törenine katılmak, daha önce bloğumda da bahsetmiştim kızım törende bir konuşma yaptı çok duygulandım ve mutlu oldum.

11- Zamanını en çok kiminle geçirdin?
Eşimle (aynı yerde hatta aynı odada çalışıyoruz:))) yaklaşık 24 saat

12- En çok dinlediğin şarkı?
Sabahları işe giderken radyo dinleriz şu aralar popüler olan şarkıların hepsini bıkana kadar dinledik...

13- Aklında en çok kalan kitap
Debbie Macomber serileri dışında en son Hayatın Kaynağını okumuştum o...

14- En beğendiğin dizi?
Dizi izlemem

15- 2014'te çıkardığın ders?
Her yaşta öğrenilecek bir şey vardır

16-Güzel olay?
2014 yılının en güzel olayı çocukların üniversiteden mezun olmaları. Benim iki çocuğum var. Büyük olan erkek (paşa) makina mühendisliğini bitirdi. Küçük olan ise kız (minik kuş) ondan bir yaş küçük o da mimarlık bölümünü bitirdi ve özel sektörde de olsa işe başladılar. Bizi en çok bu olay mutlu etti. ikinci olay ise bahçeye gitmeye başlamak.

17- Berbat olay?
Ülke ve dünya gündemi

18- Kendini başarılı hissettiğin olay?
Bloğumu açmam:))

19- İmkanın olsa 2014 yılını yeniden yaşamak ister miydin?
Hayır, istemezdim...

20- 2015 hakkında ilk düşündüğün ve hissettiğin?
Bu konuda sevgili soslu bademe katılıyorum çok fazla umut ....

Herkese mimli günler, pardon mutlu günler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder