26 Ocak 2015 Pazartesi

Geyik Muhabbeti

Efenim, Yeni yıl sepetimizdeki bir diğer çalışma da parmak kuklaları geyiklerimiz...
O kadar çok ördüm ki sayısını ben bile unuttum. Geyiklerimiz önce yeni yıl partilerine gitti herkesi eğlendirdiler sonra sosyal medyada boy gösterince meşhur oldular, gören istedi gören istedi, minik kuş arkadaşlarına dağıttı, ben de geyiklerim bu kadar rağbet gördüğü için çok mutlu oldum.
Hem örmesi çok kolay hem de çok eğlenceli... Küçük çocuğu olanlar, koca bebekleri:) olanlar mutlaka örmelisiniz...


Geyik Parmak Kukla Yapımı

Malzemeler 

koyu kahve rengi, açık kahve ip 
İpe uygun tığ
Ağız ve göz yapmak için bir miktar kırmızı ve siyah ip
Bir yorgan iğnesi


Yapılışı

Geyik parmak kuklaları aşağıdaki şemaya ve fotoğraflara bakarak kolayca örebilirsiniz.
Gövde
1. sıra Sihirli halka yapılır ve üzerine 6 sık iğne (si) yapılır (sihirli halka, ipi parmağınıza dolayarak üzerine sık iğne yapmaktır)
2. sıra Her sık iğneye iki sık iğne (12)
3. sıra 2 si 1 artır (16)
4. sıra 16 si
5. sıra 16 si
6. sıra 16 si
7. sıra 16 si
8. sıra 16 si
9. sıra 16 si
10. sıra 16 si
11. sıra 16 si
12. sıra 16 si

Aşağıdaki fotoğrafları da takip ederseniz kolayca yapabilirsiniz, hadi kolay gelsin:)

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla


amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

amigurumi parmak kukla

Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder