22 Şubat 2015 Pazar

2015 Ankara Kitap Fuarı


Herkese iyi ve mutlu pazarlar diliyorum sevgili dostlar. 
Bu hafta Ankarada kitap fuarı vardı. Ben de dün gezme fırsatı buldum, kitapların arasında çok güzel bir gün geçirdim. Anne cafe bloğunun yazarı Çok kıymetli Hilal Karan ile tanıştım bana kitabını imzaladı, Tarih profesörü Sayın Prof. Dr. Mine Erol ile tanıştım. çok güzel insanlar ve kitaplar gördüm, işte ayrıntılar...


Fuar çok kalabalıktı kelimenin tam anlamıyla 7'den 77'e herkes buraya akın etmişti. 
Beni asıl mutlu eden şey ise özellikle gençlerin çoğunlukta olmasıylı, genç kardeşlerimizin merakla neşeyle kitapların arasında dolaşması keyfimi yerine getirdi... 

İşte Hilal Karan'ın kitabı...


Kitapta Anne Cafe yazıları var, kitabımı imzaladığı için kendisine teşekkür ederim.

Sayın Mine Erol hocanın Umut Aşk Hayat isimli kitabını ve bir yağlıboya çalışmasını aldım.
Hocam bir tarih profesörü sanırım 86 yaşında, O yaşına rağmen eserlerinin başında dimdik ayakta duruyordu. Gözlerinde mesleğine ve sanata olan aşkını gördüm, çok etkilendim, biraz sohbet etttik Onu tanıdığıma çok memnun oldum. işte kitabı ve yağlıboya tablosu...





Veee... işte diğerleri

 

Daha önce okuduğum ve James Bowen'in ilk kitabı olan Sokak Kedisi Bob'un ikinci kitabı Bob'un Dünyası kitabı görünce çok mutlu oldum çünkü ilkini çok beğenmiştim Bir sokak çalgıcısı ve bir sokak kedisinin dostluğunu çok dokunaklı bir biçimde anlatıyordu.

Diğer kitap ise Marie Bostwick'in Sevginin Bağladıkları daha önce bu yazarın Pamuk İpliğinden Hayaller  kitabını okumuştum. 


Şimdi kitaplarımı okuma zamanı... 
herkese çok mutlu ve keyifli bir pazar günü diliyorum:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder