17 Şubat 2015 Salı

Yaramaz Kepçe

Herkese merhabaaaa... 
Benim adım kepçe, şeyy yaramaz kepçe. Soslu badem bizim gibi yavru fillere kepçe ismini koymuş. Ben de biraz yaramaz olduğum için bana yaramaz kepçe diyorlar, aslında hiç yaramaz değilim sadece biraz meraklıyım...



Hey nerdesiniz? ters duruyorsunuz sizi zor görüyorum...
 ıhhh hıııı neyse şimdi gördüm, ben ters duruyormuşum.


Ne diyordum şu anda evde kimse yok herkes işe gitti. Evde yalnız kalınca çok canım sıkılıyor ben de minik kuş ablamın eşyalarını karıştırıyorum. Şimdi onun rujunu sürdüm sonra da çekmecelerini karıştırdım. Bir çanta buldum bana biraz büyük ama olsun şöyle bir selfie çekeyim...


Offf çok yoruldum yaa... biraz yatıp dinleneyim.


Hadi iyi uykular bana, eşyalarını karıştırdığımı minik kuş ablama söylemeyin olur mu?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder