24 Mart 2015 Salı

Hat Sanatı Pano

Herkese kocaman bir merhaba, kısa bir aradan sonra yine birlikteyiz. Hatırlayacaksınız annemin hastalığı nedeniyle birkaç hafta yazamamıştım, çok şükür şimdi daha iyi...

Bugün sizinle güzel bir haber paylaşmak istiyorum. Daha önce  buradan duyurusunu yaptığım çok sevgili Derya Hanım'ın hat sanatı pano çekilişini ben kazanmışım! inanamadım...


Geçen hafta hediyem geldi, hemen fotoğrafladım ve paylaşmak istedim, henüz çerçeve yaptıramadım
Pano harika olmuş, nasıl ince çalışılmış anlatamam, sevgili Derya Hanım'a çok çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık. 

Böyle çekilişlerin, hediyeleşmelerin en güzel yanı güzel dostluklar edinmek bence, bu çekiliş vesilesi ile Derya Hanımı biraz daha yakından tanıma fırsatı buldum. Çok zarif bir insan kendisi, bir dost kazandığım için gerçekten çok mutluyum...




Herkese sağlıklı ve bol hediyeli günler diliyorum:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder