26 Mart 2015 Perşembe

Tohum

Dün alışverişe çıktım, ama her zamanki gibi yün ip alışverişine değil bu sefer tohum almak için.
Geçtiğimiz pazar günü bahçeye gittik baharla birlikte bahçede çalışma zamanı gelmiş, biraz çalıştık ve elimizde olan birkaç tohumu ektik. Geçen sezondan kalma tere, roka, havuç tohumlarını ektik biraz da patates. 

Bahçe fena görünmüyor, kış gelmeden ektiğimiz birkaç soğan yabani otların arasında büyümeye çalışmış, ağaçlar ise kışı atlatmışlar galiba... Çok fazla yabani ot var onların ayıklanması gerekiyor. 

Elimizde olmayan tohumları da dün aldım, her zamanki gibi biraz abartmışım... hepsini dikebilecek kadar yerimiz var mı bilmiyorum ama olsun fazla tohumdan zarar gelmez en azından ben çok mutlu oldum.

Bahçeyle ilgili bir forumda bir bahçe sahibi şöyle diyordu "500 metrekare bahçeme bütün hayallerimi nasıl sığdıracağım bilemiyorum"   







Tüm bu tohumların ekimlerini, büyüme aşamalarını ve bahçeme sığmayan hayallerimi buradan sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Herkese mutlu ve umutlu günler diliyorum:)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder