28 Mart 2015 Cumartesi

Yastık Çocuk


Herkese merhaba, iyi hafta sonları...
Bu gün size bu yakışıklıyı takdim etmek istiyorum, aramıza yeni katıldı adı yastık çocuk:) biraz mahçup, biraz çekingen ama çok yakışıklı ve karizmatik:)

Naıl yapıldığına gelince, öyle kolay ki siz bile şaşıracaksınız 

Sakın benim dikiş makinem yok, kumaşım yok demeyin elde dikeceğiz...
kumaşa gelince, efendim zaten artan kumaşlarımızı atmıyorduk saklıyorduk, eminin sizlerinde kıyıda köşede bir parça kumaşınız vardır. Yoksa ev ahalisinden  birinin en az giydiği bir kıyafeti kurban olarak seçebilirsiniz. Kıyafetinin bir yastık çocuğa dönüştüğünü görünce gülmekten krize girecek ve size kızamayacaktır.

Haydi başlıyoruz...
Bir parça kumaş, iğne iplik, bir çift düğme ve bir parça elyaf


Keserken öyle fazla cm falan takılmayın kafanıza göre kesin
önce aşağıdaki gibi gövde olacak iki parça dikdörtgen.


sonra kol ve bacaklar olacak dikdörtgenler tabi bacaklar kollardan biraz uzun olacak.



şimdi başlayın birleştirmeye önce kol ve bacakları dikin.



sonra doldurun 


gövdeye birleştirin


ağız ve gözler


Oğlumuzun birde kocaman kalbi var onu da unutmayın sakın, sonra gövdenin de içini doldurup dikin.



İşte böyle oğlumuz büyüdü okullara gitti şimdi üniversitede okuyor. Ama aklı bir karış havada delikanlı sonuçta... Gezmek eğlenmek istiyor, kocaman kalbini birine vermek istiyor. 


Ben de onu dışarı çıkarıyorum gezdiriyorum.





Siz de gezdirin evdi okuldu sıkılmasın çocuğum...
Yüzünüzden gülümseme eksik olmasın:)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder