2 Nisan 2015 Perşembe

Fare Patiklerim


Bu kışın son patikleridir. İlkbahar ve yaz projelerine başlamadan bir çift patik öreyim kenarda dursun istedim, anlayacağınız sezon sonu malları bir nevi...

Yaaa bunlar beni çok güldürüyor, şapşikler ya çok komik oldular!
Nasıl yapıldığını da anlatacağım size, az durun gülmem geçsin:)))))
Ne diyordum hah! şimdi, ipinizin ve şişinizin kalınlığına göre 50-60 ilmek başlayın.



haroşa devam edin yani hep düz.


Yaklaşık böyle bir dikdörtgen olana kadar örün


kestikten sonra bu şekilde dikin (ayağınıza giyin ölçü olmamışsa sökün tekrar örün ben öyle yaptım:))


Diğer çifti de aynen örün


Şimdi geldik en zevkli kısma; göz, kaş ve burunu istediğiniz renk ve şekilde yapabilirsiniz hatta kulak bile yapabilirsiniz ben yapmadım. 



İşte bu kadaaaar:)

Hadi kolay gelsin, başka bir projede görüşmek üzere:)))









2 yorum:

  1. Çok şeker olmuş,ben de denemek isterim açıklamanız için teşekkür ederim.Hayırlı bayramlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim sevgiler:)

    YanıtlaSil