9 Nisan 2015 Perşembe

Leylak Zamanı



Selam, selam, selam!  benim adım leylak... 



Annem gelincik beni daha yeni dikti hem de her yerimi elinde dikti biliyor musunuz. Sonraaaa... sonra bir de pantolonla gömlek dikti, 


Saçlarımı da o yaptı, saçlarımı çok seviyorum, bazen topluyorum bazen de açıyorum...



Leylakları çok sevdiği için de bana leylak ismini koydu, leylak bir çiçek adıymış, çok güzel kokarmış. Ben hiç leylak görmedim, siz gördünüz mü? annemin bahçesinde küçük bir leylak ağacı varmış, eğer çiçek açarsa beni de bahçeye götürüp gösterecek yeeehuuuu! çok heyecanlı değil mi?


Annem gibi ben de çiçekleri ve ağaçları çok seviyorum, hep bahçelerle ilgili dergiler okuyorum, 


İçinde neler yazıyor neler…  Yaaa tamam itiraf ediyorum o-ku-ya-mı-yorum! okuyamıyorum ama çok güzel resimleri var... Mesela bunda çok güzel bir çiçek resmi var acaba leylak olabilir mi?


Ya bu olabilir mi? sizce...  leylaklar mor olurmuş ya da eflatun galiba ben renkleri de bilmiyorum...
Offf yaaa öğrenecek ne çok şey varmış.



Büyüyünce bahçıvan olucam ben... sadece bahçıvanı öğrendim. bahçıvan leylak yetiştirirmiş onları sularmış. eeee benim adım da leylak, o zaman bahçıvan olmayıp başka ne olabilirim ki...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder