22 Ağustos 2015 Cumartesi

Ankara Sinema Akademisi

Merhaba sevgili dostlar...

Bildiğiniz üzere herkes gibi ben de fotoğraf çekiyorum ve çektiğim fotoğrafları buradan paylaşıyorum, fakat tekniğini bilerek daha profesyonel şekilde çekmek tabi ki başka... Bazı şeyleri kendi başınıza tam olarak öğrenemiyorsunuz benim için fotoğraf da onlardan biri... Bu eksikliği hep hissettiğim için epeydir bir fotoğraf kursuna gitmeyi düşünüyordum ama bugüne kadar bir türlü fırsatım olmadı.

Nihayet üç hafta önce bir kursa kaydımı yaptırdım, iyi ki de yaptırmışım, gerçek bir profesyonel olan Hakan hocayla ve benim gibi fotoğrafa meraklı arkadaşlarla tanıştım, sanki bir kurs değil kocaman bir aile gibi...

Fotoğrafın yanında daha başka alanlarda da eğitimleri var gerçekten bir akademi işte adresi:



İki hafta sınıfta teorik derslerden sonra bugün dışarı çıkıp uygulama fotoğrafları çektik. 
Kızılay'ın altını üstüne getirdik, biraz yorulduk ama çok eğlenceliydi. Hoca anlattı biz uygulamaya çalıştık; enstantane, diyafram, ISO ayarı, pan tekniği, kadraj vs. 

Sıcak havaya rağmen hepimiz hevesle bir sürü fotoğraf çektik, sonra çektiğimiz fotoğrafları sınıfta gözden geçirdik, hatalarımızı öğrendik.

Aşağıda benim çektiğim fotoğraflardan bazılarını görüyorsunuz.

ankara sinema akademisi

Hocamız kuşlara yem atıyor...

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

Kuşların bu iki fotoğrafı arasındaki farka dikkat çekmek istiyorum.

ankara sinema akademisi

Hızla giden arabalar

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

ankara sinema akademisi

Bundan sonra daha güzel fotoğraflar paylaşmak dileğiyle, herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder