17 Kasım 2015 Salı

Beyaz Tavşanım

amigurumi tavşan

Merhabalar sevgili dostlar, nasılsınız umarım her şey yolundadır. 
Her şey yolunda olsa bile ülkemizin ve dünyanın durumu pek iç açıcı görünmüyor. İnsan haber dinlemeye okumaya korkuyor adeta... 

Neyse ben bunları bir kere daha konuşup sizleri üzmek istemiyorum. Keşke konuşarak ve ya yazarak yapabileceğim bir şeyler olsaydı.... maalesef ne öyle edebi bir yönüm var ne de bir şeyleri değiştirebilecek bir gücüm, dua etmekten başka. İnşaallah artık bu kara bulutlar dağılır tez vakitte... 

amigurumi tavşan

Belki sizi birazcık olsun gülümsetebilir diye beyaz tüylü tavşanımı tanıştırmak istiyorum sizlerle:))
Beyaz tavşan kış hazırlığı için ormandan yiyecek toplamaya gitmiş. Orman havası bu belli olmaz belki üşürüm diye de sıkı sıkı giyinmiş...

amigurumi tavşan

amigurumi tavşan

amigurumi tavşan

amigurumi tavşan

 amigurumi tavşan

Tavşancık ağaçtan ağaca gezerek orman meyveleri topluyor, sonra onları evine götürüp saklayacak 
Belki kışın onun evine misafir oluruz hep birlikte, o da yanan ateşin etrafında bizi ağırlar ve  orman meyvesi ikram eder... Ne dersiniz? gider miyiz?

10 yorum:

  1. Gideriz gideriz çok sevimli çünkü :))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederim Yemek Yolculuğu😀😀😀😀

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili gelincik zamanı blogunun ismi ne güzel ülkemiz ve dünya için iyi dilekleriniz dilerim gerçekleşir tavşanda tam oynamalık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuza sevgıler������

      Sil
  5. :))) Ah bayıldım ben bu tavşana...

    YanıtlaSil