6 Aralık 2015 Pazar

Zürafa Battaniyesi

amigurumi zürafa

Merhaba sevgili dostlar, iyi pazarlar iyi hafta sonları:)
Bu çalışmaları sizinle sabahtan paylaşacaktım ama malum pazar işleri...
Anca fırsat buldum iki zürafayı bir iki hafta önce ördüm battaniyeyi de daha önce ama kenarı ve içinin astarlanması kalmıştı onları da bugün anca yapabildim, hatta iki arada bir derede zürafalarıma bir de yastık diktim veeee işte buradalar...

amigurumi zürafa


amigurumi zürafa

Battaniyenin kumaş kısmı bir pikenin artan parçası kare kare kesip etrafına örgü yaptım.

örgü bebek battaniyesi

örgü bebek battaniyesi

Astarladıktan sonra köşeleri minik örgüler ile tutturdum.

amigurumi zürafa

amigurumi zürafa

amigurumi zürafa

amigurumi zürafa

amigurumi zürafa

Sonuçta iki taraflı kullanılan bir bebek battaniyesi pardon zürafa battaniyesi oldu...
Zürafalar battaniyelerini öyle sevdiler ki hala uyuyorlar.

amigurumi zürafa
Resim yazısı ekle

Herkese mutlu ve huzurlu bir pazar akşamı diliyorum:)))

Beni instagramdan takip etmek isterseniz buradayım 

14 yorum:

  1. :))) çok şekerler harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim:)

      Sil
  2. çok güzel olmuş yapılışınıda paylaşırmısın biz de yapalım ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili ilcihan Ersöz, şu anda yapılışları hazır bir şekilde elimde yok hazırlayınca ileride inşaallah paylaşıcam sevgiler:)

      Sil
  3. ay bayıldım,zürafalar ayrı,battaniye ayrı güzel,eline sağlık,yıldızlı 10 verdim:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amigurumilerden ilk defa not aldım hem de yıldızlı 10:) çok mutlu oldum teşekkürler sevgiler:))

      Sil
  4. Lovely post. Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  5. Ayyy bunlar ne kadar güzeller böyle, elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim sevgiler:))

      Sil
  6. Resmen bayıldımmmmm
    ellerinize sağlık
    çooook tatlılar resimi hemen masa üstü yaptım:)))

    YanıtlaSil
  7. Yorumunuz beni çok mutlu etti, teşekkür ederim. Böyle güzel geri dönüşler insana daha güzel çalışmalar yapmak için ilham veriyor. Sevgiler😚😚😚

    YanıtlaSil
  8. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz,
      tekibe aldım bile sevgiler:)

      Sil