13 Ocak 2016 Çarşamba

Çakıl ile Çamur



amigurumi nasıl yapılır

-Aaaa... merhaba Çamur ne yapıyorsun burada?

amigurumi nasıl yapılır

-Kar yağmadan kendime bir ev yapmaya çalışıyorum Çakıl...  

amigurumi nasıl yapılır

-Ev mi?.. senin ırmağın üst tarafında bir evin yok muydu zaten?... 
Hımmm... yanlış hatırlamıyorsam çok güzel iki katlı bir evdi...  
hani alt katında da bir su yılanı yaşıyordu... 
hani çatısında yosunlar vardı da bir yaban keçisi onları yemek için suya düşmüştü geçen yıl çok gülmüştük ha... ha... ha...! Neden bir ev daha yapmak istiyorsun ki?

amigurumi nasıl yapılır

-Offf... son yağan yağmurlar ırmağı taşırdı, benim evim de taşan sularla birlikte sürüklendi ve kayboldu... Çok aradım ama bulamadım ben de kendime yenisini yapmaya karar verdim... 

amigurumi nasıl yapılır

- Hay Allah... çok üzüldüm Çamur:(( bilmiyordum... 

amigurumi nasıl yapılır

-Ama yakında kar yağacakmış, senin ev yapman çok uzun sürer nasıl bitireceksin? Birilerinden yardım isteseydin keşke... meselaaaaa.... meselaa... alt katında yaşayan su yılanından yardım isteseydin...

-Ne kadar sürer bilmiyorum ama Çakıl sen beni lafa tutmazsan daha çabuk bitecek o kesin... Ayrıca komşum olan su yılanı ırmağın sol kolunda yaşayan kuzeninin yanına yerleşti kışı orada geçirecekmiş... Anlayacağın evimi tek başıma yapmak zorundayım, onun için hemen ormana gidip biraz daha malzeme bulmalıyım... Ağlamam geliyor...

amigurumi nasıl yapılır

- Dur ben de gelip sana yardım edeyim iki kişi çalışırsak daha çabuk bitirebiliriz değil mi Çamur?
- Çakııııllll...  teşekkür ederim, sen çok iyi bir arkadaşşın... hemen gidelim o zaman...

amigurumi nasıl yapılır

-Gidelim...
-Yuuuupppiiii...

intagram: gelincikzamani





12 yorum:

  1. Masalsı bir hikaye. Çok keyifle okudum çok. Amigurumi bebekler de bir o kadar güzel. Keşke gerçek hayatta da böyle dostluklar olsa :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek hayatta da böyle dostluklar var:))) Hatta birbirlerini hiç görmeden oluşan gerçek dostluklar:)

      Sil
  2. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim sevgili Daniela Bencurova, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ama ben çakılla çamura ve hikayelerine bayıldım :)) Elinize, kaleminize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim sevgiler:)

      Sil
  5. Merhaba blogumda çekiliş yapıyorum ve bu ilk çekilişim, katılırsanız çok memnun olurum, sevgiler http://mutlugunlugum.blogspot.com.tr/2016/01/ilk-cekilisim-kisiye-ozel-ahsap-tablo.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, neden olmasın, teşekkürler sevgiler:))

      Sil
  6. Amei conhecer o seu blog, já fiquei por aqui!!!Achei maravilhoso!!!
    Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    YanıtlaSil