4 Nisan 2016 Pazartesi

Bahar

Herkese iyi ve mutlu bir hafta diliyorum.
Dün bahçeye gittik ve 2016 ilkbahar yaz sezonunu aile içinde düzenlenen sade bir törenle açtık:) 
Umarım bereketli ve mutlu bir mevsim olur...

hobi bahçesi

Ankaranın merkezinde ağaçlar açan çiçeklerini döküp meyveye durmasına rağmen 
bizim ağaçlar daha yeni çiçek açmışlardı... 
Çubuk Ankara'nın kuzeyinde olduğu için buraya bahar biraz geç geliyor...  

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

Ağaçların hepsi sağlıklı görünüyorlardı sadece Sonbaharda bahçeyi sürerken traktörün kırdığı leylak ağacı biraz kötü durumdaydı ama yine de toparlanmaya çalışmış, birkaç yaprak vermişti. Onun fotoğrafını çekmedim sizlerin onu hasta görmesini istemedi iyileşince verecekmiş birkaç poz...

hobi bahçesi

Geçen yıl ektiğimiz sarımsaklardan birkaç tanesi böyle büyümüş biz de onlar yalnız kalmasın diye yanlarına arkadaşlar ektik...

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

Bu da nane ona biraz bakım yaptık etrafını temizledik...

hobi bahçesi

En çok soğan ektik... Annem de yardım etti. 

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

hobi bahçesi

Fasülye olmadan olmaz tabi...
Hem erkenci fasülye olan 40 günlük hem de ayşe kadın ektik...

hobi bahçesi

Bu yıl azıcık da bakla ektik ilk defa,
daha önce hiç dalında bakla görmedim çok merak ediyorum nasıl olacak bakalım...

hobi bahçesi

hobi bahçesi

Bunlar da komşuların ekinleri nasıl güzeller...

hobi bahçesi

hobi bahçesi
hobi bahçesi

Bahçe haberleri şimdilik bu kadar sevgili dostlar
Hepimiz için çok güzel ve mutlu bir bahar diliyorum...

Sevgiyle kalın:)))


7 yorum:

  1. Bereket getirsin. İnsan bahar gelince o minik tomurcuklar ile başka duygulanıyor. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah... Sizi görmek ne güzel sevgili bahçe perim, evet bahar ve tomurcuklar insana taze umutlar veriyor.

      Sevgiler:)))

      Sil
  2. bende dün balkonumda saksılarıma çiçekler ektim... baharın tüm hayatımıza güzellikler getirmesi dileği ile, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne iyi yapmışsın sevgili arkadaşım, bir bitkinin büyüdüğünü görmek insana ne kadar mutluluk veriyor değil mi? çok öpüyorum sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
  4. Lovely pics dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  5. Bizim bahçemiz yok Ankara'da ama ben de balkonda takılıcam artık kendi çapımda :) takipteyim sizi de benim bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil