7 Ekim 2016 Cuma

Memory Teddy Bear


oyuncak ayı

Günaydııııın.... Haftanın son gününe geldik çok şükür, herkese çok güzel bir hafta sonu diliyorum.
Bu hafta sonunu kendinize ayırın gezin, arkadaşlarınızla buluşun sohbet edin veya uzun zamandır yapmak isteyip yapamadığınız ne varsa onu yapın ve güzel anılar, hatıralar biriktirin...

oyuncak ayı

oyuncak ayı

Güzel hatıralar demişken;

Yabancılar buna Memory Teddy Bear diyorlar yani Hatıra oyuncak ayı. 
Kullanılmış hatırası olan bir giysiden ya da eşyadan böyle oyuncak ayı yapıyorlar böylece hem o eşyayı değerlendirmiş oluyorlar hem de artık kullanılmayan ama atmaya kıyamadıkları o eşyayı başka bir biçimde kullanmaya devam ediyorlar...

Nasıl iyi fikir değil mi?...

Ben de ne zamandır böyle bir teddy bear yapmak istiyordum veeee... nihayet bitirdim...

oyuncak ayı

Ha bu arada ben bu ayıyı diktiğim bir masa örtüsünden artan kumaştan diktim pek bir hatırası yok aslında, hatıralar bundan sonra oluşacak:)

Herkese mutlu, sağlıklı, çoooook güzel günler diliyorum:))))





7 yorum:

  1. canım çok güzel olmuş :))))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım
    Çoook öpüyorum sevgiler:))))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık güzel olmuş
    bu arada bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği yapıyorum beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/2016/10/odullu-blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim sevgili Güzel ve Kültürlü
    gelmez miyim hiç:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne cici olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim sevgili Arzu :))

    YanıtlaSil
  7. http://ccklblkn.blogspot.com.tr/ sayfamı ziyaret ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil