24 Ekim 2016 Pazartesi

Sonbaharın Güzellikleri...


amigurumi meşe palamudu

amigurumi oak

amigurumi oak

Merhaba sevgili blogseverler, herkese mutlu huzurlu bir hafta diliyorum. 
Sonbaharın şu son günlerinde sizlerle biraz güzellikler paylaşmak istedim... 

sapanca gölü

'Sen hiç mutluluğun resmini çizebilir misin?' demiş ya şair  mutluluğun resmi değil ama bu fotoğraflar huzurun fotoğrafları olabilir bence... 

sapanca gölü

sapanca gölü

sapanca gölü

sapanca gölü

Hafta sonu yine Sapancadaydım bu sefer yalnız değildim eşimle beraber gittik.
Çooook uzun yürüyüşler yaptık gölün etrafında... huzur dolu iki gün geçirdik, dinlendik...


şenler butik otel

ve çok güzel ağırlandık... Filiz Hanıma konukseverliği ve muhteşem kahvaltısı için teşekkürler

şenler butik otel

Herkese çoook güzel, huzur dolu bir hafta diliyorum:)))
Sevgiler...

7 yorum:

  1. canım paylaşımlarını özlemişim.... sevgiler

    YanıtlaSil
  2. var ya;o en baştaki fotolardaki palamutlar altın vuruş yani
    hepsi güzel,ayrıca güzel bir haftasonu geçirmen de güzel.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler sevgili Kedilievin tarzı dostları burada görmek de güzel:)))

      Sil
  3. Ah, ben o yapraklara, meşe palamutlarına bayıldım! Fotoğraflar da çok güzel. Evinizden huzurunuz hiç eksik olmasın, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İçten yorumunuz için çoook teşekkür ederim... palamutları beğenmenize sevindim sevgiyle:))

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar ve el işleriniz harika, elinize sağlık. Sizi yeni keşfettim, bize de bekleriz
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil